اسمانی ها

فقط خدا

اسمانی ها

فقط خدا

یا ابو الفضل



 

یا ابوالفضل :
آموخته ایم از تو وفاداری را خون تو نوشت معنی یاری را
ای کاش که آب کربلا می آموخت آن روز زچشمت آبرو داری را ...

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

به یکتایی قسم یکتا است عباس امیر کشور دلها است عباس
اگر چه زاده ام البنین است و لیکن مادرش زهرا است عباس

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


یادم زوفای اشجع الناس اید وز چشم ترم سوده ی الماس اید
اید به جهان اگر اگر حسین دگری هیهات برادری چو عباس اید

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

ای قدوقامت تو معنی قدقامت من ایکه الهام عبادت زوجودت گیرم
کربلا کعبه عشق است منم دراحرام شددراین قبله عشاق دوتاتقسیرم
دست من خوردبه ابی که نصیب تو نشد چشم من دیددراین اب روان تصویرم
باید این دیده ودستها بدهم قربانی تاکه تکمیل شود حج من وتقدیرم

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

با خدا عباس وقتی دست داد . . . هر دو دست خویش را از دست داد

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

آهای عطر گل یاس آهای خدای احساس - تموم زندگیم فدای یک نگاه عباس

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

دلم مست و لبم مست و سرم مست بخون ای دل که صبرم رفته از دست
بخون ای دل محرم اومد از راه بخون اجر تو با عباس بی دست

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.