اسمانی ها

فقط خدا

اسمانی ها

فقط خدا

پیامبر(ص)


پیامبر خدا صلى‏ الله ‏علیه و ‏آله و سلّم:
چـهار کسند کـه غیبت کردن از آنها غـیبت نیست :
"فاسقى که فسق خودرا آشکارمی‏سازد"،
"پیشواى دروغگویى که اگر خوبى کنى،تشکر نمی‏کند و
 اگر بدى کنى،نمی‏بخشد"،
"کسانى که از سر خنده و شوخى فحش مادر می‏دهند"
و "کسى که از جماعت مسلمانان کناره گیرد
 و بر امّت من عیب گیرد و به روى آنها شمشیر کشد".
الأنوار،ج 75، ص 261، ح 64 - منتخب میزان الحکمة، ص 438)
جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

نماز


آیت اللہ مجتهدی:پس روزگارے مے آید کہ
 مردم شکم هایشان خدایشان است،
موقع نماز و وقت نماز بہ دنبال شکم هستند.
الان نانوایے ها و رستوران ها چہ خبر است؟
 در خانہ ها بعضے در حال ناهار خوردن
هستند و فکر نماز نیستند.کسانے کہ نماز را
در اول وقت نمے خوانند نماز آنها را نفرین مے کند
و مے گوید خدا تو را ضایع و خراب کندهمان طور کہ
 تو مرا ضایع و خراب کردی.بہ همین خاطر هم هست
 کہ این گونہ افراد همیشہ گرفتار هستند و
مے گویندآقا من هر کار مے کنیم نمے شود
این کار، آن کار. این براے این است کہ نماز
اول وقت نمے خوانے و پدر و مادر از دست تو
 ناراضے هستند.از ملا مے پرسند: چرا هر کار
 مے کنیم کارمان بہ سامان نمے شود؟]در جواب گفت
[ براے اینکہ نماز اول وقت نمے خوانے و نماز هم
 نفرین تان مے کند.استاد ما مرحوم آقاے برهان 65
 سال پیش بر روے منبر مے گفت و من هنوز یادم
 هست کہ مے فرمود: آن کسے کہ نماز مغرب را
 آن قدر دیر بخواند کہ آسمان پر از ستارہ
شود چنین کسے ملعون است.

بابای من



بابای من زنــده است
فقــط
بعد از جبهه رفتنش
در یــک قاب عکس
تاقچه نشیــن شد ... 

رهبرم


دوست داشتن رهبری در وجود همه افراد از کوچیک تا بزرگ وجوددارد و همه دوست داران رهبری یاوران ولایت محسوب می شوند . وشما کاربرمحترم نیز جزو یاوران ولایت هستید .امیدوارم در پرتو الطاف خداوندی وبا رهنمودهای امام خامنه ای همیشه ودر همه اوقات پیروز و سربلند باشید.

علی رضا


علی پسر چهار ساله شهید احمدی روشن هنوز از شهادت بابا خبر ندارد

علی پسر چهار ساله شهید احمدی روشن هنوز از شهادت بابا خبر ندارد

http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/18638/A/13901029_0518638.jpg

حواشی دیدار رهبرانقلاب با خانواده شهید مصطفی احمدی روشن

سرم را تکیه داده بودم به شیشه‌ی ماشینی که از لابه‌لای اتومبیل‌های توی خیابان به سرعت می‌رفت تا به موقع برسیم خانه‌ی مصطفی؛ به موقع یعنی زودتر از رهبر انقلاب.

مصطفی سر جمع 7 ماه و 7 روز بزرگتر از من بود و  پسرش هم تقریباً هم‌سن دخترم. فکر کردم به اینکه اگر اتفاقی – مثلاً تصادف- برایم پیش بیاید حال خانواده‌ام چطور خواهد شد؛ پدر، مادر، همسر، دخترم، برادرها و بقیه. از روی محبت، هیچ دلم نخواست که تصورشان بکنم؛ ولی چند دقیقه‌ی بعد قرار بود برسم به خانه‌ی جوانی هم‌ریش و هم‌سن‌وسال خودم که اتفاقی برایش افتاده و حال خانواده‌اش را تصویر کنم. خانواده‌ای که دیگر او را نخواهند دید. 

ادامه مطلب ...

یا ابو الفضل



 

یا ابوالفضل :
آموخته ایم از تو وفاداری را خون تو نوشت معنی یاری را
ای کاش که آب کربلا می آموخت آن روز زچشمت آبرو داری را ...

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

به یکتایی قسم یکتا است عباس امیر کشور دلها است عباس
اگر چه زاده ام البنین است و لیکن مادرش زهرا است عباس

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


یادم زوفای اشجع الناس اید وز چشم ترم سوده ی الماس اید
اید به جهان اگر اگر حسین دگری هیهات برادری چو عباس اید

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

ای قدوقامت تو معنی قدقامت من ایکه الهام عبادت زوجودت گیرم
کربلا کعبه عشق است منم دراحرام شددراین قبله عشاق دوتاتقسیرم
دست من خوردبه ابی که نصیب تو نشد چشم من دیددراین اب روان تصویرم
باید این دیده ودستها بدهم قربانی تاکه تکمیل شود حج من وتقدیرم

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

با خدا عباس وقتی دست داد . . . هر دو دست خویش را از دست داد

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

آهای عطر گل یاس آهای خدای احساس - تموم زندگیم فدای یک نگاه عباس

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

دلم مست و لبم مست و سرم مست بخون ای دل که صبرم رفته از دست
بخون ای دل محرم اومد از راه بخون اجر تو با عباس بی دست

 

شهید


شهید ای آسمان پاک مستی
شهید ای کهکشان ملک هستی
شهید ای دلبر دلداده ی دوست
شهید ای آشنای هر چه نیکوست
شهید ای فخر میدان دو عالم
تویی محو جمال نور خاتم
شما ای مالکان ملک عرفان
شما ای مصلحان نسل انسان
شما ای منجیان آسمانی
شما ای واژه های جاودانی

به ما فصل شهادت را نگویید
ز دست ما شقایق را مبویید
که ما در وادی متروک ماندیم
اسیر هر هوس مملوک ماندیم
که ما مرغ اسیر این دیاریم
به روز بی کسی یاری نداریم
نگاهی از سر اخلاص ما را
سبکبالان وفاداران خدا را
چو با عشق شما هم راز گردیم
پس از مردن ز نو آغاز گردیم
به شهر روضه ی رضوان رسیدید

و عطر عاشقی در ما دمیدید
خوشا جانی که مجنون شما شد
خوشا روحی که زین جا تا سما شد
...
سیف اله باقریها