اسمانی ها

فقط خدا

اسمانی ها

فقط خدا

مهدی جان بیا


السلام علیک یا ابا صالح المهدی

مستی نه از پیاله نه از خـــم شروع شد

از جــــاده سه ‌شنبه شب قم شروع شد


آیینــه خیـــره شد به من و من به‌ آینــــه

آن قدر خیــــره شد که تبسم شروع شد


خورشید ذره‌ بین به تمـــاشای من گرفت

آن گاه آتـــــش از دل هیــزم شـــروع شد


وقتی نسیــم آه من از شیشه‌هــا گذشت

بــی تابـــی مــــزارع گنــــدم شـــروع شد


مــوج عــذاب یا شـــب گــــرداب، هیــچ یک

دریــــا دلــش گـرفت و تـلاطــم شروع شد


از فــال دست خــود چه بگویم که ماجرا

از ربنـــــای رکعــــــت دوم شـــروع شــد


در سجـــده توبه کردم و پایان گرفت کـــار

تـا گفــتم السّلام عـلـیـکــم ... شــروع شد

 

 **  فاضــــل نظــــری  **

اللهم صل علی محمد وال محمد وعجل فرجهم واحشرنا  معهم واهلک اعدائهم اجمعین

الهی بحق عمه ی سادات «عجل لولیک الفرج»
یا زهرا سلام الله علیها

نظرات 1 + ارسال نظر
گل نرگس یکشنبه 15 تیر 1393 ساعت 13:06 http://golenargesi.blogsky.com

امیرالمؤمنین علی(ع)می فرماید:
منتظرفرج باشیدوازرحمت خداوند(ج)ناامیدنشوید.به درستی که خوشایندترین اعمال نزدخداوندعزوجل انتظارفرج است
**
هر وقت دانش آموزان سر کلاس حاضر باشند
معلم خواهد آمد...
اللهم عجل لولیک الفرج

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.